Jaga Pengekalan Pelanggan

By admin

Pengekalan Pelanggan bermaksud proses menarik pelanggan yang ada untuk terus membeli produk atau perkhidmatan dari perniagaan anda. Tidak dapat dirundingkan untuk memastikan pelanggan anda puas dengan perkhidmatan atau produk anda.

Apabila pengguna kecewa, mereka bukan sahaja akan meninggalkan anda, mereka juga akan meninggalkan anda untuk menjadi salah satu pesaing anda. Ada cara untuk menjaga kepuasan pelanggan untuk mendapatkan retensi pelanggan.

MENJADI PROAKTIF

Semua perkara yang anda lakukan untuk melayani pelanggan anda proaktif bahkan sebelum mereka meminta mereka. Sebelum seseorang bertanya tentang mereka, ini merangkumi jangkaan harapan dan keinginan mereka dan melaksanakan perubahan. Untuk mengajar pelanggan bagaimana mereka harus memanfaatkan anggaran mereka, tentukan fikiran dan taktik. Ini akan menunjukkan bahawa anda peduli untuk memastikan bahawa pelaburan mereka dalam perniagaan anda menjadikan mereka berkembang dari masa ke masa.

MENJADI AKTIF

Anda mesti mengekalkan tahap penjagaan dari masa ke masa, selain memenuhi kehendak pengguna secara proaktif. Semua contoh hubungan pelanggan yang berjaya termasuk menghubungi pengguna untuk mendapatkan maklum balas, memberikan perkhidmatan kesetiaan, mengeluarkan e-mel atau kemas kini lain. Jadualkan panggilan daftar masuk untuk bertukar kemas kini mengenai bagaimana keadaan dengan pelanggan anda dan untuk melihat betapa senangnya mereka dengan perkhidmatan anda.

TAWARAN LAGI

Pelanggan sering tidak mengetahui bahawa sehingga anda meyakinkan mereka bahawa anda akan melakukan sesuatu yang lebih banyak. Sebagai permulaan, anda baru saja menunjukkan kepada mereka manfaat yang jelas mereka tidak tahu bahawa mereka menerima melalui mengirimkan buletin yang memberitahu pelanggan bahawa pejabat anda menggunakan perkhidmatan Penyelesaian Bizcopier dengan pengesahan pengguna dan penyulitan untuk mendapatkan maklumat mereka. Adakah pelanggan pernah bimbang pejabat anda sukar mendapat maklumat? Agar tanda digital mudah dibaca, alihkan tanda koridor konvensional untuk menunjukkan tepat di mana hendak pergi.

Contact BIZCOPIER Now

Get Free Quotation & Special Discounts now!

03-3341 6296 | 018-228 6296 | 018-788 6296

I3SEWA
I3BELI
I5SEWA
I5BELI
M3SEWA
M3BELI
M5SEWA
M5BELI
I35SEWA
I35BELI
M35SEWA
M35BELI
CSSEWA
CSBELI
previous arrow
next arrow